Nova campanya - El foc no és un joc!

VALENCIÀ
Des de Món Ecològic volem anunciar l'inici d'una nova campanya. La calor ha tornat i l'época de màxim risc d'incendis ha arribat. Per això hem decidit encetar una nova campanya de conscienciació sobre el problema. Hem creat en Twitter el per a que tot el que vullga sumar-se a la campanya puga fer-lo i en twitter hi haja un lloc a on s'ajunten tots els esforços per a que tinga més visibilitat. Intentarem que se sume el màxim possible de gent a la campanya. El nostre compromís és fort i en la teua ajuda estarem una persona més a prop de que li arribe a tot el món! Qualsevol notícia, comentari, consell... sobre el tema no t'ho penses, SUMA'T!


CASTELLANO
Desde Món Ecològic queremos anunciar el inicio de una nueva campaña. El calor ha vuelto i la época de máximo riesgo de incendios ha llegado. Por eso hemos decidido comenzar una nueva campaña de concienciación sobre el problema. Hemos creado en Twitter el para que todo el que quiera sumarse a la campaña pueda hacerlo y en twitter tengamos un lugar donde se junten todos los esfuerzos para que tenga más visibilidad. Intentaremos que se sume el máximo posible de gente a la campaña. Nuestro compromiso es fuerte y con tu ayuda estaremos una persona más cerca de que le llegue a todo el mundo! Cualquier noticia, comentario, consejo... sobre el tema no te lo pienses, SUMATE!

1 comentarios:

Anónimo dijo...

M'agrada la vostra campanya, en el meu poble es va cremar molt de mont en un incendi... Hi ha qe lluitar contra ells, molta sort!

Publicar un comentario

 
Copyright © Món Ecològic. Design By best article spinner | photography wordpress theme | wordpress iframe by Blogger Templates